emma: day after day I still miss you

som sagt, var på stan idag och busade, bilder kommer nog från Lizas håll senare. Lina följde inte, hon hade ont i huvudet.

Snart skall jag och Olivia bege oss till Liza, för att 21.15 se the unborn, jaja vi är 15.............. säger vi som. Har i alla fall redan köpt biljetter och det gick galant. Får se om vakten släpper in oss? Allt annat vore typ ofattbart. Skrikande som småtjejer kommer vi i alla fall cykla hemåt där sent på kvällen. Och hur mycket tror du att de andra biobesökarna kommer höra av filmen? Kanske inte fullt så mycket som de borde.

Känner mig tråkig som inte lägger in några bilder, men har ingen sladd just nu. Får stå ut i alla fall.

Istället kan ni få en bra låt som jag typ får ont i magen av? Eller har jag bara ont i magen för jag har ätit? Eller är nervös? Jaja





gr8!!!

vi hörs efter filmen älsklingar

puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback