emma: if you let me down, I doubt I would be able to rise again

ska verkligenverkligen snart gå och sova... har lovat Liza att ställa väckaren på 10 så vi kan gå på stan.
Så jag borde VERKLIGEN gå och lägga mig.. men jag har laddat hem nya låtar (ny fildelningslag eller vare är för shit - do I care? nej) och dom är så bra så jag bara måste lyssna liiiiite mer på dom före jag går.

Nu känner jag även hur hungrig jag är egentligen. Bryr jag mig? Nej. Palla äta något nu. BEACH 2009 HERE WE COME !
Skojar bara. Jag bantar inte. Hoppas att jag aldrig kommer behöva det heller. Ner med bantning. You suck, bantning!

Har inte ens tvättat bort sminket eller borstat tänderna eller nåt...... oh damit så jobbit.



huhihu söt bild på liza + peace

peaceandlove/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback