emma: running around looking for clues

har inte bloggat på ett tag nu, men vafan. Världen går inte under:)?

Jaja, idag har i alla fall varit en vanlig tråkig måndag. Var med Lina efter skolan, vi kom fram till att vi inte äter för att vi är omättliga, utan för att vi tycker det är kul. Bådar det gott? Nej.

Hade i alla fall hårfölängingen första dagen idag. Funkade nästan bra utom att jag satte det helt cp och höll på att falla ur... nu har jag tränat lite i alla fall så det blir nog bra imorgon, får vi hoppas.

Annars har vi halvdag imorgon, så efter lunch blir det stan med Lina, och dessutom blir LIZA 15 år!!!! Om hon tillåter blir det stort uppvaktande av vår favoritflicka!

måste bara säga en.... överraskande sak jag just kom underfund med. JAG HAR ETT MYGGBETT????? Får jag fråga hur jag har fåttt det, då det inte finns myggor nu? HUR??!??!?? Kliar i alla fall exakt som helt normala myggbett.... tyvärr. Har redan kliat upp det och allt.


YES, världens bästa bildskärpa på mig med the new hair.
och så måste jag påpeka hur otroligt söt jag kan vara ibland.


Ialla fall så hade jag tänkt säga att det snart kommer att komma upp en frågestund här på bloggen, bara för att vi ska vara ännu lite mer wannabe. Så ni kan börja ladda med frågor redan nu, för snart kör vi igång!

kisssses/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt min tjej ;) söt

2009-04-27 @ 21:38:24
Postat av: matildaaaaaaa

lätt sötare än en godis bit:]

2009-04-28 @ 18:25:13

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback