emma: the sun will still rise

nu är det så här att jag ska skriva rätt snabbt.
Har just vaknat av mamma som väckte mig med att säga att vi skulle till stugan efter lunch, och min första tanke var då att hon ville döda mig långsamt. Men sedan tänkte jag att det kan ju faktiskt vara rätt chill att typ sitta och sola där med musik osv. Synd bara att det inte är soligt idag.

Men optimistiskt som jag inte är tänkte jag att det nog ändå funkar...kanske. Har ju mina gratis sms i alla fall, save me. Olivia kanske får vara min räddare i nöden och vara en riktig social syster idag. Together we can make it!

I alla fall, tidigare i natt skrev jag ju att jag fått ett påskägg, right? Men det var dock mer än så; när jag just skulle lägga mig i min säng för att sova, tittade jag i påskägget och såg något skumt på botten. En trisslott, lyckan var stor! Jag skrapade och skrapade och vann.... ingenting. Det var kul så länge det varade.

Har inga bilder på den här datorn, tyvärr.

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback