emma: when you leave you take my heart with you

äntligen har jag fått min efterlängtade sömn. 10½ timme! Bättre än så blir det nog inte.

Har inte hunnit med så mycket än så länge, har ätit frukost/lunch, blev varmkorv. Ska snart gå och duscha, om Olivia blir klar nån gång. Tveksamt.

Idag blir det som sagt Lina och Liza(?), förlåt men jag har ingen aning om hon är hemma eller inte... förlåt Liza! Men jag tror nog det..... får se hur det blir. Det blir nog fest i alla fall, snart är ju lovet slut och vi kan ju inte slösa bort de sista dagarna!

Förresten så har jag tänkt på att det låter som att vi i careganget inte har några andra vänner än varann och jag måste säga.... att det stämmer, pinsamt nog. I stora drag i alla fall. I alla fall umgås vi bara med varann... nästan. Älska oss.

Nu hör jag att Olivia är klar i duschen,
puussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback