emma: you saved me without knowing

nähe där blev jag besviken.
INGEN annan caregangare som har uppdaterat idag mer än jag?
Okej, alla har väl sina anledningar, jag vet, jag är typ den enda som har tid och lust. Men ändå. Lite besviken får jag väl andå vara?

Jaja, ingenting speciellt har hänt ikväll mer än att jag och olivia var och lämnade tillbaka några lånade filmer för att undvika förseningsavgift. Det är inte särskilt populärt.

Just nu ser jag rätt tapig ut måste jag till min skam erkänna. Sitter med blött, risigt hår, med hörlurar men ingen musik. Dessutom är hörlurarna trasiga. Jag är rätt ball.

Idag hände det en rätt skum sak. Under engelskan kom jag på att det hade ringt när jag låg och sov. DET var random. Dolt nummer dessutom. När jag kom på det visste jag inte ens om det hade hänt eller var en dröm. Tittade på samtalslistan och såg, det hade hänt på riktigt. Var en riktig "aha"upplevelse eller nåt. Det kändes skumt i alla fall.
Sånt är läskigt.



missing those 2 carears TOO much:(:(:(:(:(

kiizzzzez/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback