emma: young and free, right?

har lite minnesluckor just nu, kommer knappt ihåg vad jag gjort idag...
Men ska se om jag får ihop en liten historia ialla fall!

Började dagen med skolan, drog därefter till ica med care och köpte grejerna till valborgs, 3 color (cocacolor vad skriver man??) 3påsar "chammalows" och ett paket grillkorv, 120 kr allt som allt.

Lina cyklade sedan sin väg hem medan vi andra careare drog oss mot stan, där vi träffade mycket socialt folk, njöt av solen och pratade med nån gubbe.
Gubben: Är ni 15?
Jag: Nej
Gubben: Oj då kan jag inte sitta här, jag är för fan 61!
HAHAHAHAHAHAHA.
Tror dessutom att han försökte få oss att köpa öl av han, han skramlade hela tiden med en påse med öl framför mina ögon och pratade om den... efter ett tag gick han, tror det kan ha varit på grund av att vi inte verkade ett dugg intresserade av den. Vilket vi inte var. På valborgs blir det cola för vår del!

För vi i careganget är verkligen good-girls. Anti snusa-röka-dricka, kul utan alkohol, det är vi det! Jag lovar.
Jaja, på stan träffade vi ju som sagt annat socialt folk också, bland annat Matilda och en del andra. Det var trevligt.

Tog sedan våra 2-hjulingar AKA cyklar och cyklade hela den spännande vägen hem för att äta innan det var dags för FÖRÄLDRAMATCH. Woho, my favourite! Not. Tycker inte alls om föräldramatcher. Det är tråkigt. Föräldrarna vann i alla fall... Duschade och gjorde mig sedan klar på en seriöst världsmästerskapstid! Liza hade nämligen ringt och frågat om vi ville umgås lite med några innan dom skulle fara hem till skogen. Och så gjorde vi det. Dom var snälla. Dom sa att det lukta fjortis om man gick bakom oss. Pinsamt.

Efter ett tag for i alla fall våra kära vänner (som inte tyckte att "öj, du, dudär, du tappa nåt! farten!"-skämtet var kul!!??!?) hem till deras kära skogsby ller var dom nu bor och careg gick hem till Liza, åt pizza, drack upp en cola och satt vid datorn. Sitter nu här och har det mysigt, laddar inför imorgon vilket kommer bli GREAT.


liza olivia

matilda.... snygg bild YEZZzzZ<3<<3<3

kissses/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

asså omg. emma. herregud.. VILKEN UNDERBAR BILD

2009-05-01 @ 00:17:58
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback