lina: Every breath takes you higher

Har varit hemma ganska länge nu efter skolan men har inte orkat blogga föränn nu,
Är as trött och har jättemkt träningvärk,
synd om mig? jaoo
Idag så har jag varit i skolan och det har väl varit ganska chillll,
såg på film både på franskan och musiken nog för att jag typ ästan somna menmen det är bättre än att jobba iaf.
På svenskan så spelade jag, Julia, Camilla och Matte upp våran pjäs som var "såååå bra"
och det tyckte nog reste av klassen med.
Men jag har typ ingentng att skriva om just nu, kanske skrier sen:]


var kommer du ifrån? Skellefteå

heter? Lina Holmbom

hur gammal är du? 14

när fyller du år? 10 juni

tycker du om någon just nu? Oja

jag samlar på? Ingenting

vem ringer du när du är arg/ledsen?  Någon ur careganget
vilken tid gick du upp idag? Tror det var halv 7

har du sovit i din egna säng inatt? Jaadå

har du sovit ensam igår natt? Ja vad jag vet iaf.

hur svarar du i telefon? Hallå/hej det är lina

var vill du bo när du blir stor? Inte i Skellefteå iaf

vad vill du bli när du blir stor? Ingen aning

är det okej att gråta? Klart det är

vad skulle du göra om du vann en miljon? MKTT
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nejdåå

vill du gifta dig? Ja

vill du ha barn? Jaadå

solar du ofta? Nej eller jo på sommaren

är du bra på att laga mat? Vet inte

gillar du att dansa? Klaart!

hur vig är du? Lagom

tror du på ett liv efter döden? Vet inteee
bor dina föräldrar tillsammans? Det gör dom

vilken ögonfärg har du? Blå

vilka hårfärger har du haft? Blont, ljus brunt
är du beroende av något? Säkert

röker du? Nejjj

senaste låten du hörde? Glömmt

har du kysst någon under den senaste veckan? Ja

vad var det senaste du sa? "Haha"

vem kramade du senast? Emma tror jag


Pussss/lina


Kommentarer
Postat av: A -*

yeah :D

haha hvisst är dem :D?haha

2009-04-07 @ 17:19:45
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback