lina: what hurts the most.

Har just vaknat,
typ den fösta dagen på lovet som jag vaknar så här tidigt men de kankske är för att jag nästan sov hela förra dagen för jag hade så himla ont i huvudet, inte kul asså.
Jag missade typ en hel dag som verkar ha varit roliiig:(

Det här är sisa dagen på lovet, omg lovet har inte gått sakta;O
Så idag så MÅSTE vi hitta på nått roligt care!
Sååå imorgon äre alltså skola och resten av veckan med, men på lördagen så ska jag till umeå på night flight resa
(för dom som har jobbat på night flight) och chilllla, det kommer nog bli riktgt kul hoppas jag, kanske hinner träffa några dudes där med om vi har tur.
Sen händer det väl inte så mkt mer roligt, eller jag skojaaa det är ju pan på fredag, det sug typ men ajaaa det kan vara rolig iböand, hoppas det är en sn gång nu.
Men nuuuu ska jag äta pzzzz.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback