lina: I'm learning and it's hurting

Blev tvingad att inte fara till skolan idag fast jag gick upp och allt,
 för att jag har haft feber typ länge osv och nu har jag det igen men palla bry sig det sug ändå att vara hemma. 
Jag hatar att vara det , det är så himla drygt, fast ibland kan det vara ganska chill,
men inte efter ett lov när man har inte träffat många av dom i klassen på mer än en vecka.  
Aja pallar inte skriva nått mer om dee,
jag sitter iaf här och försöker hitta nån bra musik och jag lyckas:O
det är typ ett under(grattis till mig).





Idag så ska jag nog bara vara hemma och chilllla,
ikväll så måste jag fara till söder för att anmäla mig till night flight resan för det är typ sista dagen tror jag.
Jag har väldigt tråk så om någon nu skulle läsa det här och kanske vill smsa så kan den ju göra det,
det skulle verkligen uppskattas och jag skulle verkligen älska personen för att den räddat min dag osv.
Men jag har faktist intenågontig att skriva om och det här blev ett troligt trååkigt inlägg så jag kanske bloggar senare om jag har kommit på någonting roligare att skrva om då.

Pusss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback