lina: tiderna förändras , stunderna blir minnen .

Hejhehjhejhejehjehjehejehjhejhejehj...
Jag är väääääldigt trött så kommer typ bara chilla med mina sööta gulliga och BÄÄSTASTE tvillingar ehh a precis.
Vi ska bada i min jacuzzi eller vad det nu är, sen ska vi chilla hela kvällen, Emma har ju visat våran "planering" för dagen ahah den är väldigt fin, precis som vi är.
Igår så var jag med careganget men Liza for till fjällen typ kl 2 kanske,
missU.
När hon hade farit så gick jag, Emma och Olivia hem till mig och badade typ hela dagen.
På kvällen så kom Nicke och vi såg på en film som vi inte fattade vad den handlade om,
 så vi såg faktist inte speciellt änge på den(a)
Men nu kommer Emma och Olivia typ snart såå kan inte skriva mer, kanske skriver sen:).

SAKNAR DH:O

Pusssss
/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback