lina: You're anything I thought you never were

ååå är så hilmla trött på allt det här nu,
verkar aldrig bli frisk och allt annat är bah skit, but that´s life och det blir väl bättre, det brukar då bli det så ja.
Har inte gjort någonting idag eftersom jag har feber så jag kan inte vara ute och steeka för då brukar det bara bli värre och värre än så här skulle jag inte palla.
Chattar med Emmagumman och hon berättade just att Anna hade lurat Liza att Olivia blev påkörd idag
(ganska busit av henne) men hemskt,
 jag skulle nästan dött om någon sa så till mig för jag tror faktist på allt folk säger eller kanske inte allt men på det mesta faktist.
Såå nu vet ni nått nytt om mig, att jag är vädigt lättlurad och mina söta kompisar lurar mig alltid med allt möjligt och det gillar jag inte när dom gör för jag tror ju på dooom så mkt:(
blir faktist liiiiite sårad.


Här är en låååt:
 

Har inte så mkt att skriva om eftersom jag inte har gjort någonting på 3 dagar(åh)
men om jag kommer på någonting att skriva omså gör jag det på dirren, jag lovar.
btw: emma äter ett grönt äpple,
hon valde rätt,
 gr8!!!!
loveU hunniii<<3<333<3


Pusss
/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback