LIZA -MISSED ME?;*

okej jag har inte haft orken att blogga eftersom jag då MÅSTE sitta vid min dator... Men farfar är gullig och minns inte pwet till wireless SÅ..

Jag bor hos farmor och farfar i veckan för de som faktiskt inte carear det=D
Men för stunden sitter jag hemma vid den dumma datorn nere:*:*:*

Men då, nu ska jag faktiskt berätta saker för att jag inte varit något aktiv på HELA fucking veckan
Så ni som är random och inte orkar läsa om mitt FRÄNA liv ( ;(;(;(;( )...... bad luck, för jag har inte tänkt lägga in nya bilder MUHAHA (däremot jävligt gamla, typ 6an :D)

I tisdags var finally båda mina föräldrar i portugal(i beileve, either way ... dom var iaf inte hemma)
Trevligt nog hade dom pratat med farmor och farfar om jag kunde bo där, SJÄLVKLART ....
Lägenhet i innerstan är väl inte helt fel.. om det varit sthlm hade jag bott där frivilligt hela mitt liv!
Åh vad jag saknar stockis()L(L)
Tror väl knappast att jag lagt in bilder när jag var där förra veckan (bevisar också hur idiotiskt inaktiv jag varit)


Skolan blev det inte mycket av alls i veckan, var där Fredag(resulterat att jag varit ganska insolerad och gain weight ofc;/ Ska typ ta mitt liv snart) och då hade vi PROV, men det hade jag ingen aning om :(
Så jag skrev på prov-papperet en halv A4:a om varför jag inte ville göra provet höhöhöh.

Övrigt sög det i skolan, fick två betygsvarningar
Franska och matte. Herregud vad vill dom att jag ska göra då;o?
Vi har en ny franskalärare så visst; -cut her some slack. Men ändå, hon sa bara:

Liza.. Du måste börja vara här mer.
- Mhm.......
Jo.. för jag har inte tillräckligt underlag till att betygsätta dig som det är nu..
- Jo men jag kan ju som inte göra någonting ÅT det?
Ja för ja, du måste börja vara här! Jag kan nog inte betygsätta dig
- men jag kan ju inte göra någonting ÅT det ? Så aa..

Sen var det som inget mer med det. Ville cuttta hon tep :)

Torsdags var jag med Dana och lekte lite överallt, skulle hitta saker till valborgs. Gick väl så där ;)
Fredag som sagt skolan, sen pan för fullt. Det sög ju? :D
Men träffade några där så det funkade ändå, mogna som vi är började care kaxa litegrann med några genom att kasta enkronor på dom HAHA?=D lite lol på det väl. Hur som. . ...  äcklen vi älskar er ;* nottie
Lördag for vi ju till Umeå. Det var ändå jävligt kul! Köpte skor till valborgs faktiskt, och två tubtoppar :)
Söndag, Idag alltså, har jag inte gjort mycket. Tänkte till kyrkan. Tappade dock orken pga huvudvärk när jag vaknade.
Hoppas på care ikväll annars får jag väl se

TARD BILDERNA !!!!!!!!!!!! :D:D:D

Ey femman fan!^

så såg jag ut i 6an HOTTIE jag vet(L)^

Också 6an antar jag ^


^ HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH vänta.. HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAH
 -06 italien=)



^ italien=) vårat hus som vi bodde i ;p -06

Har roligare bilder på andra användare men orkar inte nu :]
puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback