liza: igår 5/3

Igår,  i väntan på Dana, så ringde Aleex och sa att han skulle in till stan snart. Så jag skyndade på Dana, utan tur. Hon kom och då kom jag på att jag själv inte var klar... HYFSAT SMART.
Så medans jag försökte komma på vad jag skulle ha för kläder på mig och fixade håret, så knackade det på dörren.
Jag bad då Dana att gå och öppna som hon snällt gjorde(L)))
Det var Alex
Alex hade tydligt superkrafter eftersom att bussen skullle komma fem i och klockan var fem över,  & så snabbt går han bara inte..

Vi hjälptes åt att klä på mig, jag sökte febrilt efter mina Harmes-byxor. Fula som stryk, medans vi bestämde oss för att gå till Max och käka:)
Aik-mål ftw!
för vi är så smarta att vi kommer på att vi kan dela på allt :] vi älskar varanddra<3

Efter allt var uppätet (2min senare för Alex, och typ 20min för mig och Dana) så bestämde sig vi alla för att sitta kvar ändå såklart.
Alex var otroligt mogen och tog tep 220 kr av mig:O
Efter vilda fajter och Danas hjälpande hand fick jag tillbaka 100 kr i alla fall. SEN började helvetet :]

Han hotade med dressing eftersom Dana tagit hans baklucka till mobilen.... Och sen vifta han omkring med ketchup :(
Alex tog upp dressing igen på en gaffel och typ skvätte omkring, äckligt bara..
Sen varje gång han kom närmare gled man synligt bort ifrån han, då vi satt på en bänk.,
Men till slut tog det ju stopp för en gubbe var bakom mig.
Jag trodde han skulle titta snett på mig, men han ignorera mig istället :]
Alex gjorde någon knut som han trodde skulle vara snygg på mig... ?
DÅ såg dana sin chans och hoppade på han och kittlade han medans vi kämpade om den sista hundringen
Jag och Dana vann :} Trots att Alexs försök inte var att leka med... Typ blåmärken på både mig och Dana:(

Sen gick vi i alla fall nånstans och jag minns allvarligt inte vars..
JO BION!!! Vi tänkte gå dit, men Dana insåg att hon tappat sin 100-lapp och ville inte låna.
Alex drog hem och vi gick på ica.
Ringde efter skjuts, sen köpte vi popcorn.
Vi åkte till Hemmakväll, hyrde Spider Man 3, och sen for vi till mig .,

Dana hann dock inte se klart den, så jag 'såg' (satt vid datorn och smsa samtidigt) en timme själv. Mobbat.



Det var min gårdag i stort sett :)

puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback