olivia: i thought it was something, but no

är med lina nu, vi gör ärligt ingenting... före hon kom så hade jag gjort just ingenting förutom att sitta ute och sola i ... en halvtimme? dunno, och jag tror inte det blev nån skillnad även om jag brukar ha väldigt lätt för att bli brun. Men idag var bara uppvärmnng. snart kommer en ny, solbränd olivia till... världen? hem till dej? det här blir läskigt... jag finns redan.
snart ska vi börja med maten, spagetti och köttfärssås, vi äger på matlagning. Efter det blir det väl träning i think, och sen the big fika. Sen kanske lina, beror på klockan och typ oss. så ja.. lisa har ju fare för ungefär.. 55 minuter sen nu, kom hem :( men hon sticker inte iväg till ume i helgen så då får vi ha henne alldeles för oss själva.. MOHAHAha. hehe.
häromdan på stan. missade mitt careface, woho ! dock såg man min colaburk, som såg minimal ut?

/olivia♣

Kommentarer
Postat av: lizae

bara jag som tycker colaburken PASSAR till sjalen :]?

2009-04-18 @ 03:09:03
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback