olivia: it's ok, just walk into the light

vaknade för sisådär 1timme sen, ovanligt tidigt typ. men det här är ännu ovanligare, att när jag vakna så var det typ perfekt varmt, har aldrig nånsin hänt förut och det kändes jätteskönt att bara ligga där. Men tillslut blev det tråpkigt och jag kom till datorn...
idag så ska vi väl chilla, care, och göra vanliga saker. Härligt .
Nu börjar jag verkligen känna att lovet snart är slut, för det känns som att jag inte har tid med nåt. som att vi redan har planer för varje minut som återstår av lovet. Det känns också som att jag har slösat bort lovet med att göra ingenting nångång, men det är såklart inte sant. Vi har ju gjort saker och så varje dag, men jjag kommer bara inte ihåg nästan nånting. Och det känns som att jag har haft lov typ hela mitt liv, men ändå har det varit kort. Fast jag ska inte klaga, det var så första halvan av förra sommarlovet kändes.
jag och emma har också ett antal i-landsproblem att ta itu med. Mycket viktiga, men svåra dilemman.

Justja, hur lyckas vi använda 95kr på hemmakväll på två dagar? vi är där för mycket, helt enkelt. Dessutom är det jag som har payat ett tag här nu, carearna är skyldiga mej lite pengar.
Snart är det maj, och då är det precis ett år sen vi var i göteborg. Kommer ihåg det till minsta detaljen men det känns ändå långt bort. Om vi skulle fara detta år skulle jag typ dö av längtan just nu, men då får vi blicka ännu längre fram till sommarlov! de kom bli så otroligt chill så det är inte sant, det kommer seriöst äga. konfan blir väl... sådär men det är ju bara på morgonen, det får en att gå upp så man hinner med nåt på dan också. Sen får man ju presenter också.. (a)(a) like that.

KÄnns ganska tråkit att innebandyn typ är slut nu, nu måste vi ta saken i egna händer och träna. Vi får ju inte lata oss ehla sommaren heller, för om vi inte tränar några gånger i veckan kan jag lova att jag dör på martinolofsson. Och det skulle ju förstöra sommaren lite.
jag och emma någon regning sommardag för många långa år sedan. Berätta för mej varför jag kommer ihåg det där? Och gratta emma för att hon har blivit lite modigare, där vågade hon nämligen inte hålla i grodan.
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback