olivia: just look at it and you'll see the problem

kom hem för ett tag sen, och har sen dess hunnit äta både ett äpple och en banan. Om man är så beroende av mat som jag, får man se till att äta nyttigt. Men magda bakar där nere nu, så snart kommer väl jag äta dom kakorna.
Vi drog förbi söder, betalade och stack nästan direkt, otroligt lite folk. Så nu är vi ready 2 go! kvart i nio ska vi vara utanför söder på lördag morgon, jobbigt men sant.

Anledningen jag egentligen satte mej vid datorn är att jag tänkte börja min recension, och så ska det bli. Jag har ju hela morgondagen på mej men känns skönt att börjat lite iallafall.

filmen vi i 8b på brännanskolan ska recensera. riktig höjdare, va?
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback