olivia: just make a wish and pass it over

jag har ont i halsen. Varför på lovet? jag brukar vara frisk som en nötkärna alla skoldagar, men direkt när ett lov dyker upp så ska jag bli förkyld? det här är inte rättvist.
igår sammanstrålade ju careganget återigen, blev rejält uppskrämda av nån läöskig video, ganska lättskrämda är vi nu efter 1408. vi höll också på att dö av skratt av nån jätterolig video, haha seriöst den ägde.

idag vet jag inte rikgti, får väl se hur det blir med nåtnign typ allt,. Jag vill ut i det fina vädret, men det finns ingenstans att soitta på vår söta lilla gård. suger så då sitter jag framför datorn istället.

MÅste verkligen äta, har bara ätit en banan som var gabska brun, inge trvligt, Jag behöver MAAT för att överleva,
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback