olivia: let it go

idag på skolan hände just ingenting, eller jo men inte mycke iaf. När jag kom hem så hände just ingenting, eller jo men inte mycke iaf. haha upprepning, ja det var meningen. Min alldeles egna kväll kommer nig inte bestå av så mycket, har tränat sen i lördags och ska träna imorron så jag skippar nog ikväll, känns inte värt nu när vi inte har någon match kvar eller nånting sånt. Igår var det ju zon, gick inte så bra när vi spela, kunde typ inte passa eller nåt, sög ju.
jag leeeeeeeeeengtar till påsklov, så otroligt skönt så det är inte sant. Är typ less på allt nu, har inte haft en "vanlig" helg på typ rålänge:O nu får vi typ... 10dagar? Jag vet inte hut långt det är, men har typ inga planer så hör av dej till mig mig och endast mig, det går bra att du dissar dina andra kompisar för mig, de kommer förstå därför att det är ju mig vi pratar om. Jag vet det låter ego men det är ju sant, det går bra. vi har ett specialerbjudande också, om du vill kan emma vara med oss och kanske lina elr, om du har tur, hela careganget kanske dyker upp. Så ta chansen och ring! mitt nr får du allt ta reda på själv om du inte har det redan, randomperson.
Imorron blir jag förmodlingen tvingad med på stan av en alldeles särskild linah. Vi ska ju och bada men klassen, eller tjejerna och killarna för sig, på torsdag och tjaaaa hon behöver en ny bikini, och lägligt nog har vi kortdag.
Nyss sa nån att jag avr osocial i tele, tack då men om du hör av dej får du se själv? Jag äg, så lyssna inte på vad andra tycker,. Lyssna på mej, för jag äg ju. haha jodu
/oliviviviiaviiaivaia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback