olivia: let's find happy places

ett under skedde just. När pappa(?) tog upp söder under middagen tog vi upp frågan om pengar, som han visst inte hade nån aning om, varken resan eller nånting.
I alla fall så sa vi att vi behövde 400, och förklarade varför. Då sa han
- tur att jag har massa 100lappar just idag
då satt det plötsligt två levande fråge/utrpostecken vid bordet aka jag och emma. Det var nämligen så att han hade sålt emmas gamla cykel och hade de pengarna på sej. Vilken tur man kan ha.
Därför har jag i skrivandets stund en 500lapp i min vänstra ficka.

NOo jag som hade tänkt börja med engelskan idag, vi ska skriva en recension, om en film jag knappt kommer ihåg, till på onsdag. såklart ska den vara på engelska, det här kommer ta ett tag. Någon som är villig att göra det åt mej? tänkte väl det. Tur att solen glädjer mej så jag inte dör i stress
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback