olivia: pretending nothing happend

nu så är caretwins aka emma och olivia hemma från stugan. Efter en äventyrlig färd som bl.a gick genom bure så kom vi fram till mormor och morfars stuga, där vi fikade och åt påskmiddag. trevligt eh aa.

egentligen kom jag inte på nåt att blogga om, så då kan jag bara skria nåt randoM:D. Idag har jag sett random videos igen, de äg men ägde mest första gången. Ni som inte har sett dem måste bara göra det, och om ni itne skrattar så har ni då absolut ingen humor.
- animal animal
- för dom som inte visste de
- yesyesyes, tikitikittikitiki
-dude, de låter högt här inne!
-min lillasyster har kommit hem, HEjhej
-jag håller ju på här!
för att nämna nåra favoriter
men det finns såklart mångamångamer.

Ikväll kommer dte nog inte hända så värst mycket, inget action här inte. Fast vi ska kanske typ titta på en resa till stockholm, det skulle vara riktigt trevligt. just us and our mum, i think.

Nu:några bilder från gårdagen


emma äter vår konstiga banan... med skal på

/olviia♣

Kommentarer
Postat av: Chams agillian

jag får dirnti

2009-04-11 @ 22:09:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback