lina: jag vill se dig le igen

Kom nästan nyss hem fån stan där jag var med care och filebooyyy froom looev kom efter ett tag.
Vi gick väl bara runt och chillade på butiker och lite överallt.
När filip kom så gick vi nästan drekt till hemmakväll där vi hyrde en film som jag inte har någon aning om vad den heter och köpte två cola(det är bara ett måste när man ser film med care ju).
När vi kom hem till Liza där vi eller dom skulle se filmen så for jag hem och nu sitter jag typ bara här och ja inte gör så mktt.
Ikväll så blire att vara med Nicke och inte så mkt mer antar jag.
Har inte så mkt att skriva om nu så skriver sen.
btw: tips på bra låtaar??


(En vääääldigt gammal och pinsam bild på
mig emma och olivia som vi typ skrattade åt i år åt)



Pusss
/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback