emma: can you forgive me

nu ser jag att Olivia NEEEEEEEEEJ AMY DIAMOND BÖRJADE SPELAS I MINA HÖRLURAR MÅSTE BYTA, så det var bättre. Asså jag måste ju faktiskt vara lite cp eftersom jag har lagt till Amy Diamond i min spelningslista för att störa mig själv? Jaja, var var jag...
Jo just det: Nu ser jag att Olivia har vaknat och börja blogga så då kan jag börja dra mig mot duschen tänkte jag....och kanske, kanske få något gjort idag till och med?

en konstig bild på mig igår........................................................skum. Lödder. Om man kan säga skum så borde man ju kunna säga lödder? Det är ju som samma sak? Tror jag ska börja göra det faktiskt.


♥kärlek
/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såååå snygggg:D

2009-08-16 @ 23:45:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback