emma: I can't remember my life being that way

okej.
nu ska jag berätta allt
(eller allt jag kommer på som jag vill berätta) om martin olofsson innebandyskola dit jag, Olivia och Lina ska imorgon.

Martin Olofsson är en innebandyskola i Övik som pågår under fem dagar, onsdag till söndag. Det riktar sig till både tjejer och killar födda 92-96, dock tränar man med dem i sin egen ålder. Huvuddelen av träningen hålls i Skyttis Arena och inriktar sig mycket på teknik, spelförståelse och fysik, men även taktik, kost, etik och moral.

Vi ska fara imorgon klockan 8 på morgonen och kommer hem på söndag någongång där på kvällen.
Imorgon när vi kommer dit ska vi först "checka in" där vi ska bo, på Parkskolan tillsammans med alla andra som ska vara med. Sedan blir det lite information och gruppinfo, och sedan kör det igång med träningar osv. Söndagen avslutas med cupspel.

Kostnaden är 2600 kr, men då får man gratis boende och mat, träningsoverall, shorts och t-shirt, vattenflaska, gratis bad på paradisbadet och ett gruppfoto.

Arrangörerna är Örnsköldsvik Innebandy, och Martin Olofsson såklart. Tränarna är kvalificerade innebandyspelare och Martin Olofsson själv rankas som en av världens bästa innebandyspelare.


ja det där var väl ungefär allting jag kan komma på?


/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback