emma: i miss you

känner att jag har vaknat på fel sida idag.
Allt är fel.
Det är för kallt.  Jag är trött. Jag har ont i magen. Jag har ont i ögat. Jag har ont överallt. Jag blev väckt inatt. Jag har inte sovit gott. Jag blev för mätt när jag åt frukost. Jag måste duscha men orkar inte.

Ja, som ni ser, listan kan göras lång. Så ta inte åt er om jag låter litte otrevlig, inget illa menat. No offence. Jag kan skriva jättemånga hjärtan så att ni får lite kärlek i alla fall
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sådär ja. Ska se om jag kan hitta någon trevlig bild också


En så otroligt fin bild på Olivia och Lina. Kolla skärpan! Kolla kvaliten! Kolla hur fina dom blev!
Bilden blev perfekt helt enkelt.

♥kärlek
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback