emma: in the end

godmorgon♥

Kvällen igår spenderades, som olivia skrivit, med att se mamma mia och scary movie 1. Båda riktigt bra filmer.

Idag vet jag inte (surprise) vad jag ska göra, men kanske, kanske, blir det här dagen då jag får mig ur soffan och gör någonting nyttigt. Kanske. Kanske städa mitt och Olivias rum? Det är inte så jättefint här inne just nu måste jag erkänna.

Sådana här dagar nästan längtar jag till skolan börjar. Men bara nästan. Eller inte efter själva skolan, utan att det händer så mycket mer då man går i skolan än på sommarlovet. Och man gör någonting varje dag. Jag känner sannerligen hur jag slösar bort tiden just nu, men jag har faktiskt inga idéer på vad jag skulle vilja göra heller. Önskar jag var kvar i Övik. Då gjorde man någonting hela tiden, och eftersom det man gjorde var INNEBANDY var det aldrig tråkigt heller.

Jag har verkligen inte mycket till liv? Fast det är typ bara den här årstiden jag inte har det.... när det är typ soligt och fint ute men kallt, då vill jag inte vara ute eller inne. Så då fastnar jag som. Fast jag kanske egentligen inte har något liv året runt, men jag märker det inte på grund av allt jag ska göra? Detta år kommer mina veckor se ut något såhär tror jag(hoppas jag, om vårt innebandylag inte lägger ner.....):

  • måndag: skola, innebandy
  • tisdag: skola, innebandy
  • onsdag: skola, innebandy (läxor?)
  • torsdag: skola, innebandy (läxor?)
  • fredag: skola, pan♥, kompisar (varannan vecka)
  • lördag: match(?), kompisar
  • söndag: match(?), kompisar


okej, intressant lista menmen.... det är ungefär såhär jag tror att mina veckor kommer seut här framöver. Fast våra träningar kommer väl mest troligt byta tider, eftersom juniorerna/division 2 tränar samtidigt och vi bara ska träna med juniorerna. Och om vårt lag, Hammarängen alltså, kan få ihop nog med spelare så vårt lag kan fortsätta att existera. Och jag gör nog kanske inte så mycket läxor.... umgås nog mer med kompisar. Eller ska jag helt enkelt säga caregang...



martinolofsson

puss/emma


Kommentarer
Postat av: jane

saknar <3

2009-08-16 @ 22:53:58

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback