emma: it ain't the way I want it

halloj.

Har kommit hem från träningen och duschat nu. Blev sedan väldigt sugen på något att äta, något nyttigt och matigt tänkte jag men när jag kom hit ner igen så hade jag med mig en.... glassbåt? Nyttigt och matigt, jojo

Eftersom Olivia lade ut en bild på mig med det fina paraplyet vi hittade igår, skall jag lägga ut en bild på henne med detta fina paraply:


faktiskt en ganska OK bild på Olivia enligt min mening, skulle nästan kalla den fin....men då skulle ju Olivia var tvungen att vara fin, och ja.... Olivia+fin klickar bara inte, om ni fattar...? Men sannerligen en bra bild med tanke på Olivias utseende.

puss♥/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback