emma: laugh "haha" and smile

två roliga kommentarer:

Lina till Micke, hennes lärare, när fotografen som gick runt på skolan hade tagit bilder på henne trots att hon inte ville.
"Han tog på mig trots att jag inte ville och skrattade"
HAHAHAHAHAHAHAHHA ni fattar att det blev lite fel va...?

På träningen, jag och Olivia spelade i ett  av de 4 lagen där 2 tränare också spelade. De två till varandra (ungefär såhär, inte riktigt så det kanske låter lite konstigt men det lät naturligare i verkligheten): Vi är ungefär 30-40 år äldre och 70 kilo tyngre. Drygt, haha"
Jag till Olivia: Då får vi lite tyngd i laget, haha

bäst humor<3

träningen gick förresten rättså bra faktiskt, och jag och olivia fick några riktigt peppande ord av tränaren efteråt, typ "känns det bra? Jag är riktigt imponerad av er, ni har bra blick för spelet och har verkligen talang" blablabla nåt sånt. BEtyder extra mycket eftersom vi bara har tränat med han cirka 4 gånger och att han är sparsam med beröm. Och ja, jag försöker skryta=)

skall äta upp mitt äpple och sedan hoppa i duschen. Efter sådana ord får man lixom ny energi!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv gött att höra! :D Det är bara fint med mig med :D Göru?

2009-08-25 @ 22:23:09
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Eloise

sv; funkar :)

2009-08-25 @ 22:27:57
URL: http://putasmileonyourface.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback