emma: so empty of feelings, someone wake me up please

för det första:
snälla människor, om ni absolut måste lägga er i mitt liv, så låt gå för det. Jag skriver ju ändå den här bloggen. Men ändå, ni har väl ingenting att göra med vilken bh jag har?!?!? Det anser jag faktiskt är min privata ensak. Okej visst, jag hade faktiskt pushup idag, so what??? De allra flesta tjejer på 14 år äger nog faktiskt en sådan. Dessutom låg jag ner, vilket "ökade resultatet" eller vad jag ska säga. Jag kanske inte kan hindra er från att lägga er i mitt liv, men någonstans måste ju gränsen gå.


Ialla fall har jag just sytt färdigt löshåret, eller för er som inte är så insatta i hårförlängningsvärlden så har jag tagit klämmorna man sätter fast löshåret med från mitt gamla till mitt nya löshår. Satan så tråkigt alltså. Men dock klarade jag det på något sätt (kanske för att jag räddade mig med godis och musik efter ett tag?) Innan jag ska lägga mig har jag nu bara några saker kvar att göra: platta håret och bestämma kläder till imorgon. Om jag orkar....

vänta nu'

imorgon. börjar. jag. nian
satan jag har ju blivit stor alltså!!
Okej, "oj vad stor" tänker nog många av er nu, men när jag var liten. Då var ju de som gick i nian... stora skräckinjagande människor som oftast gick runt i en surmulen tystnad och som man helst inte ville träffa på och som vandaliserade i lekparken. Och de som gick i gymnasiet - ja de var ju vuxna?
Helt sjukt fort har tiden gått... läskigt nästan. Eller inte bara nästan. Det är läskigt

♥puss/ gamla(?)emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback