emma: the war inside me

Olivia säg ingenting... jag väntade på dig EN TIMME tills du vaknade så vi kunde äta frukost tillsammans....och jag var JÄVLIGT hungrig:@ Och skyll inte på att "det blev en sen kväll", jag hörde allt när du släckte lampan och jag var faktiskt vaken längre än så!!!

Idag blir det i alla fall att inte göra särskilt mycket fram till träningen och mötet efter träningen, där vårt lags framtid skall avgöras. Borde jag vara nervös? Jag hoppas i alla fall innerligen att vårt lag ska klara sig, och om inte kan ni vänta er en sorgeperiod. Nog för att vi kommer att fortsätta träna med juniorerna (vet typ inte vad deras lag heter, det brukar i alla fall kallas juniorerna och det är typ 93-92-91(?) som spelar där) i alla fall och det är ju kul men inte alls samma sak...


Med vårt lag har man så mycket minnen ju...alla förluster, kalix-cupen, umecupen och den absoluta glädjen och kanske förvåningen när vi för en gångs skull vann en match, för att bara tala om några.



en del av HAMMARÄNGEN, ungefär ett år sen

knappt en bråkdel av dessa spelare går ännu kvar menmen

puss♥/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback