emma: to be something i'm not

ska jag sammanfatta kvällens träning med tre ord?
-svettig
-spyfärdig
-askul

Ja men ungefär som det ska vara? Fast kanske liiiite för jobbig för att det ska vara normalt....

Jag älskar att sammanfatta saker med tre ord. Jag sammanfattas med:
snygg, sexig singel

Olivia med
annorlunda, konstig & fascinerande
osvosv. Jag ska börja sammanfatta allt med tre ord här framöver.

Skall snart leava min sköna säng och Linkin Park för duschen. Med betoning på snart. Måste packa sen. Med betoning på måste.

Först vill jag bara att ni alla ska veta två saker:
1. Jag har ett sår på mitt ögonlock? CP
2. Innan jag har lagt mig ikväll har jag satt igång med en frågestund här på bloggen.

Frågestund nr 3 kan sammanfattas med de här tre orden:
underbart, lärorikt & intressant

puss/emma

VÄNTA JAG MÅSTE UTFÄRDA EN VARNING.

DRICK ALDRIG DEN HÄR DRICKAN
FYFAN



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback