emma: until then I walk alone

efter att ha haft rådslag med mig själv beslöt jag att jag behöver ställa väckaren först på sju. Det bestämde jag helt själv. POWER!!!!!!!! Min röst är den enda som räknas i den här frågan, hihi. Du har ingenting att säga till om, looooser.
Förlåt skojade♥

Längtar dock inte till imorgon, skall först ha friidrott, sen skynda hem och duscha och göra mig klar, sedan tillbaka till skolan och sedan skolfoto. 100 spänn på att jag ser ut som *pip*. Ja, alltså som en liten kyckling, om ni inte fattade det, hehe. En liten kyckling blandad med en förhistorisk dinosaurie (finns det någon annan sort?) vilket kommer resultera i att jag ser ut att vara helt bakom flötet. Någon som sätter emot?

Nu ska jag uppdatera mig här i bloggvärlden innan jag sussar.

puss♥/emma

ett annat scenario jag mycket väl kan tänka mig.......

Kommentarer
Postat av: YAIYA

haha härligt skolfoto

2009-08-25 @ 01:47:21
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback