lina: don´t close your heart to how you feel dream, and don´t be afraid the dream is not real

Jag har tråkigt och vill göra någonting kuul nunuunu!!!!:] bara att höra av siiig om du också har tråkigt och vill göra någonting kul nu.


Ikväll har jag varit med ricky ett tag och sen har jag typ suttit vid datorn hela tin, förutom en gång då jag åt glass:] det var typ en konstig glass, har aldrig sett sån förut, haha a nu vet ni.



några saker om mig:

- Jag är rätt så trött
- Har jätte stökit i mitt rum
- Jag trivs verkligen inte med att vara så underviktig som jag är men verkar inte kunna gå upp i vikt vad jag än gör
- Gruvar mig för att börja om skolan igen
- Har inga planer för framtiden, tar det som det blir
- Önskar att det kunde funka så jävla mkt, det vet du.












puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback