lina: i´ts written all over your face

Äntlegen blogga igen, har faktist saknat det lite granna.
Har just ätit och sitter nu och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan göra mig klar för dagen. Släkt från Göteborg kommer idag och ska stanna i helgen, kommer bli kul att träffa dom för var ett tag sen sist.

Har lyckats bli förkyld efter martinolofsson, beror på nog att vi tränade grymt mkt men åt och sov inte så mkt som vi nog hade behövt, då blir man sjuk men aja det var lätt värt det. Håller ändå på att gå över nu efter 2,3 dagar är bara lite hes och hostig nu men det kommer nog också gå över innom en snar framtid.

Nu ska jag gö mig klar vi hörs sen puss.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback