lina: love hurts

Det är riktigt mörkt ute asså, vart tog sommaren vägen? tror faktist att det här var den sämsta sommaren på länge eller nu kanske jag ljög för den har varit riktigt nice också tex stockholm, maritnolofsson, stadsfesten, trästocks, umeå och har även varit lite kul här i skellefteå ibland.
Men som sagt det har inte varit en sån bra sommmar som jag hade hoppats på men ska inte klaga för det finns säkert dom som haft en sämre sommar än jag, sommaren2009 får 7 av 10 poäng.









puss

Kommentarer
Postat av: alice

hej, skulle gärna vilja lära mig hur man lägger in sådana remsor (youtube..) kan dock icke det, haha vet ju hur man lägger upp stora men, maila mig gärna [email protected]

Kram

2009-08-24 @ 22:43:26

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback