lina: you can close your eyes for things you don´t wanna se, but you can´t close your heart for things you don´t wanna feel

Jag har mktmktmtk tråk och fick just veta att det inte blir någon träning ikväll för dom nya tiderna lagga, det var otur för var ganska taggad men ahh får se till att vara det imorgon med då vi har träning på brännan,
vohoo den bästa platsen som finns, nat, finns inte ens en sarg och planen är typ såhäääääääääääääääääär liten. Heldre suicide seriöst.



typ så glad är jag



5 SAKER JAG HATAR:


- Jag hatar när folk verkligen glor på en

- Jag hatar när folk lägger sig i andras liv

- Jag hatar när folk tror att dom känner mig

- Jag hatar när folk bara tänker på sig själva

- Jag hatar när folk lovar någonting dom vet att dom aldrig kommer kunna hålla



vad hatar ni:)?



puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback