lina: you don´t know how it is to love someone that is to far away

(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt

( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om

( ) tror på det övernaturliga
(x) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(x) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen

(x) har sett någon döende
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på röven

( ) slängt porslin i väggen
(/) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
(x) gillar inte då folk frågar mig saker.

(x) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon.
( ) skulle dö för någon
( ) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(x) gillar att städa

( ) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
(/) har bra självförtroende

( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
( ) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte

( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) hade gosedjur som liten
( ) är emot abort
(/) faller nästan alltid för fel personer
( ) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
( ) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback