olivia: after dinner, almost evening

Jag sitter här och mina händer luktar kräftor. Det var nämligen dagens middag, som äcklade mig lite smått.

Ikväll blire att ta sig igen hela 'an american haunting' tillsammans med the sunnanågang. Kommer nog bli trångt i soffan om jag säger så(a) Dock letar vi random modig person att rädda oss från filmens hemskheter men våra sökningar är ännu fruktlösa. Kanske finns det ingen random modig person i skellefteå, för vem skulle inte ta chansen och tillbringa den sista sommarlovskvällen med oss? När vi till och med bjuder på godis? Det skulle nog ingen säga nej till

Rolig fakta: enligt henne själv så var visst matilda en liten pluggis i sisådär femte klass. Hon brukade visst låna hem djurböcker och en glömde hon att lämna tillbaka.


de här sitter bredvid mig i soffan, väldigt insatta i buzz robotar

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback