olivia: all the pressure, i can't stand with anymore

snart: innebandy
som jag har längtat. inte bara till den här träningen utan att få spela igen. och den dagen kom 1 dag tidigare än väntat. ibland har man tur

tills nu har jag gjort 1 sak, men sen ibland gjort andra, nödvändiga saker. och den saken är att läsa. så fucking bra, kan bara inte sluta. dock stekte jag tidigare idag, ända till halv 5 då det blev skugga på vår gård. då gick jag in och fortsatte att läsa. helt otrolig

jag är så fakING nervös, inför ikväll men framför allt imorgon. Men en sak är jag då säker på, och det är att vi inte ska vara sena. hur vi än gör lyckas vi alltid bli sena, bland de sista. Men not tomorrow. imorgon ska bli dagen vi kommer i god tid. och det är allt på tiden.

detta inlägg tänkte jag inte avsluta med en bild som så ofta förr. jag tänkte avsluta det med några fina ord, som passar in på lite vadsomhelst, men långt ifrån allt. använd dem väl. 
faking amazing

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback