olivia: and the answer is just standing there

Inga mer gymnasietrubbel! Enligt facebook skulle jag passa perfekt som hemmafru.

Efter att jag bloggat imorse tog jag ut min fåtölj och satt där i solen och läste. mys!... i kanske 2 minuter. Sen kom molnen och det blev kallare än i mitt rum hos pappa på vintern. Och där är det kallt, kan jag lova. Så på med kläder och ut igen! Mysigt var det iallafall fortfarande. Ingen kan ta mitt mys från mig, ingen!

Men är inne nu igen, hade ju saknat er..:]<3 nej men ärligt blev jag lite hungrig. Så vi åt våra finfina muffins, men bestämde oss sen för att sätta på maten. Eller, sätta igång maten. Inga misstolkningar, tack.
Så nu är ugnen igång, och vi råkade h´älla upp nästan 1kg pommes fast vi bara är två som ska äta... Men vi ska ju klara oss hela kvällen trots en tidig middag, så det kanske behövs. Emma ska ju till tandis idag 18.10 tror jag. Så då äter vi nu före och sen --> matilda. Får se vad vi hittar på, nåt busit antar jag för det är såna vi är. That's just the way it iiis. R.I.P randomvideos.

DÖÖÖ ugnen blir ju aldrig varm. Eller den är typ de nu. Snart dags att börja med korvarna, ostkorv dagen till ära. tror aldrig jag har smakat det förut, så då ska vi se. Hiss eller diss? Ris eller ros? Rosig gris eller grisig ros? En riktigt fin enhörning med regnbågsfärgat horn eller kanske bara en vanlig, ganska ful häst? Det får framtiden utstaka, hold on. Be strong.

En ny favorit?
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback