olivia: do you even care

Hemma, från  träningen, cyklade hem i regn och kyla. Sweet.

Jag loavde er bilder och lite engagemang från min sida. Men,.. jag kommer hålla löftet! Laddade nyss in bilderna, men när jag skulle titta på de så hade alla gamla och nya bilder blandat sig med varandra... Men det är sånt som händer om man heter Olivia. Öh what? Egentligen inte, bara om man råkar vara mig.
Så då kommer jag bara ta nån random bild, hoppas att den är bra och lägga in den.

Ett paraply vi hittade på norrvalla. Tyckte det var ganska random, som när matilda tappade sin mobil och just när hon sträckte sig för att ta den kommer fotbollen just på hennes hand.

när vi kom till matilda. Sen blev hon arg på sina kläder och vi började skrika lite på allt möjligt.
Eller, vadå till matilda? vi for hem till oss men inte där vi bor for the moment?

emma och matilda tar kort på en lila bil!!!!!!! Men  det här var varken igår eller idag

Jag är assugen på riktig mat
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback