olivia: failed

okej, egentligen håller jag på att göra om i mitt rum. Men nu är det nästan halvfärdigt, och jag orkar verkligen inte.

egentligen har jag bara tagit bort skrivbordet, men i mitt rum är det nog för att skapa totalt kaos. För mitt rum är också sådant att det nästan är omöjligt att möblera om. Men det är inte heller så kul att ha ett hör som är absolut tomt när resten av rummet typ är fullt. dessutom har jag nu nog det fulaste bordet som finns som nattduksbordet. Har också ett annat som står ehlt mobbat i ett hörn. vill inte ha det men vad ska jag då ha där? inget? orkar inte flytta nån hylla för det är riktigt svårt.
Det är egentligen spegeln och hyllorna som gör det här så svårt. vore inte de så svåra att flytta skulle det här gå som en dans. smidigt och snyggt ibland men ibland bara fel.
 
okej det här blev ett jävligt random inlägg men nu ska jag fortsätta att fortsätta försöka. Jag ska klura ut en lösning. Jag måste.
men ni vet. I am Klurig. med stort k
/olivia

okej min web laggar sönder. Eller, "den finns inte". Aja, ni får vänta på en bild på Klurig. kommer senare


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback