olivia: going straight up

jag och emma äter frukost, och har snart ätit upp ett helt påse mackor. det är fel att lämna oss ensamma med 'polarkaka - orginalet' en fin sommarlovsmorgon. det tar slut

om ni har orkat har ni väl läst emmas redovisnig av vår tid i övik. eller i allafall tittat på de fina bilderna. ja, jagvet jag blev bra på varenda bild. ville bara säga det

men vad hände EFTER det då? jo, jag tycker att vi skulle kunna sammanfatta det med endast tre ord: träning och stan. vi har haft träning varenda dag och varit på stan nästan alla. shopping? oohjäs
dessutom blev igår dagen då jag för första gången åt en hel (30cm) subwaymacka. det trodde de inte, lövångersboysen.

men, emma är inte den ende med bilder. enjoy

nu tror alla att där vi kommer ifrån heter detta ''tepj'. snälla, förstör inteskämtet


ooh, min snea favorit. utsatt liten flicka i ett rum fullt av killar pratar hon med sin mamma/pappa. cool tjej! diggar henne!


första kvällen var det några buspojkar som tog kort på oss HELA tiden... när vi åt. vi skulle hämnas och jag testade zoomen. då fick jag den här godingen


vår hörna efter städningen. före det såg man knappt sängarna. det var hemskt.
och justja, alla andra hade typ sängar eller 1meter tjocka luftmadrasser, vissa hade dubbelmadrass(?). gissa om vi blev avis när vi hade typ 1cm(????) tjocka liggunderlag. En natt råkade jag sova på golvet och märkte det inte ens
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback