olivia: it is the way it is

hemma från träningen nu. Om ni undrar varför jag skrev träningen med kursiv stil så är det därför jag inte tycker att det är så mycket till träning när man bara är 4 spelare. Det krävs mer.
Sen på mötet dök det inte upp så många heller. Men vi har några klara, och om de vi tror ska fortsätta fortsätter så blir vi ca 12st. Och ingen målvakt.
Men 12 är bra. Om alla kan komma på träningar och matcher, vill säga. Annars blir det jobbigt.

Och laget som tränar efter oss på både måndagar och torsdagar måste tycka att vi har ett ganska patetiskt lag. Och att vi är dåliga. Men vem orkar göra sitt allra bästa med 4 st på träningen? Säkert många men inte jag.

Snart ska jag duscha och sen packa. Annars vet jag inte.

Förlåt om det är ett tråkit inlägg men jag är sur.

Det är alltså till detta fina hus jag snart ska fara och bo i en vecka. C u there inte troligt men jag ville ändå skriva så? Är det nåt fel med det?

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback