olivia: just because, no reason

jag skulle vilja kommentera emmas inlägg, om det går bra för er. Nej vänta, jag orkar inte bry mig om det. Jag  gör det vad ni än säger muuuuhahahah. era åsikter räknas inte just nu, ägda jävlar.

Haha kände precis igen mig när jag läste det. Det är nästan pinsamt, och ganska stört hur fort jag kan gå från glad/neutral till grymt irriterad och sur. Och såklart är det mina närmaste som får ta smällen, de stackarna.
Men det är två saker som är värst för mmig, som riktigt snabbt kan få mig att tändA till. Och det är mina föräldrar och värme.

Det kanske inte låter så konstigt, med föräldrarna, ganska normalt skulle jag tro. Men värme har också en särskild effekt på mig, fråga inte varför. Jag kan tex sitta i soffan och plötsligt upptäcka att det är lite för varmt, sådär lite obehagligt och det hatar jag. Om jag har på mig en tjocktröja åker den av fortare än blixten. Och om då mamma eller pappa kommer och ställer nån dålig fråga som verkar vara deras specialité, ja då jävlar. Synd för dem att de inte är lika hårdhudade som jag och emma nuförtiden. Det är ett måste för att överleva.

öh.. vi älskar varandra<33<<3 typ. ibland

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback