olivia: like sand

Nu sitter jag här och bloggar, fast jag egentligen är mitt uppe i städning av mitt rum. Det är nåt som klingar falskat, dator+städning. No match

Jag har på mig mina älskade tights jag har haft borta i två veckor kanske? Frågan är bara hur väl jag verkligen letat, då de låg i byxlådan, precis där de borde ligga. De låg inte ens under nånting.

Fakta - fakta helt enkelt (ganska random)
 
 -
Anledningen till att jag inte gör en "riktig" punktlista är att när jag försöker så markeras allt jag redan skrivit på en punkt.
 - Insåg nyss att det där var en riktigt dålig förklaring.
 - Det är inte ens en vecka kvar till skolan börjar.
 - Och det är bara en vecka och 5dagar tills några alldeles speciella personer fyller 15år.
 - Inget dreamhack i skellefte i vinter men kanske i vår
 - Just nu har vi inget lag
 - Och på torsdag ska vi ha möte om det är värt att ha kvar det
 
aja borde fortsätta med städningen nu.


Precis sådär stört blir det när jag försöker göra punkter.

/olivia


Kommentarer
Postat av: emma

olivia du är ju pinsamt dålig......... ibland skäms jag för att vara släkt med dig

2009-08-19 @ 12:43:33
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback