olivia: making mistakes

okej. jag har en bra och en dålig nyhet att komma med. nu får den bra först

vi har kommit hem. älska det!

okej... nu till den dåliga. Jag vill egentligen inte se anningen i vitögat men är dessvärra tvungen. inget dreamhack för mig och emma.
okej, ni är det värsta över, jag har fått ur mig det. vem försöker jag skämta med? det värsta är såklart att vi inte kommer få vara där, eftersom det sammanfaller precis med våran lilla resa. hinner inte ens vara där 1 dag. det här suger, har längtat sen förra. Vi som till och med hade tittat när det var så att vi inte skulle råka fara då. Men då stod det att det var i september?
jag är typ sur. vi hade till och med planer. vad händer nu med vår gurktävling? vad händer med allting? fuck samtidigt

okej, jag ska släppa det. eller mer; inte tänka på det. vi får hoppas att vi får en till chans
idag har vi till och med släpat oss ut på en löparrunda i värmen. har dock inte alltför stora val då vi måste träna innan martin olofsson som nu har kommit otroligt nära, på onsdag far vi. tss lycka till


tro det eller ej. vi åt korv.. på ikea!
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback