olivia: nights are common, unicorns are rare

och nu har vi avslutat kvällen andra film, scary movie. Somsagt är den en riktig höjdare, och har man spårhumor som vi så är den väldigt, väldigt sevärd. Men jag tycker också att den är den hemskaste av alla scary movies. Fast jag är lättskrämd, trots den avsevärt stora mängd skräckfilmer som har passerat framför våra ögon bara det senaste året.

yesyesyesyestikitikitiki nu började 'the unicorn song'! jag älskar den. love it. i lööouöuouöuuöuv it eight days a week. den har liksom bra handling. den betyder något, har ett budskap. den når verkligen fram till mig.

några av er (förmodligen ingen men ändå) undrar kanske varför vi har börjat tjata om unicorns, eller på ren svenska: enhörningar, hela tiden. Jo, det började en sen kväll efter trästocks då jag, emma och matilda var och roade oss i sunnanålekparken. vi spårade på och plötsligt dök bara enhörningar upp i våra huvuden. Sen utvecklade vi det ganska mycket, som tex unicorn whore, men såna busigheter behöver vi itne gå in på närmare. Hela det här ämnet är ganska onödigt men hade inte så mycket annat att skriva ändå.


matilda, the unicorn night

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback