olivia: now you know for sure

kan man ens säga att vi har ett liv då vi igår tillsammans uppdaterade 21 gånger? nej trodde väl det

när skymningen kom, kom somsagt också lina, även kallad nyheten, steve om man så vill. efter ett tag for vi och hyrde film, tillslut hittade vi 'love guru' som vi ville se trots att vi redan sett den på bio. men den är bra, nästan bättre än jag kom ihåg. nästan bättre än 'she's the man'.

till den åt vi chips. jag testade ta massa i munnen samtidigt. det blev smuligt och lina tyckte jag såg ganska rolig ut. hon skrattade, och jag tror inte det var med mig......
 
justja, vi tog ju lite kort med min kära webb före filmen. resultatet blev som så ofta ganska roande



snart blir det sängen. med andra ord: fler uppdateringar! jag är söt

/olivia♥
(eftersom emma testade hjärta tyckte jag att jag också var tvugnen att prova... men det känns inte riktigt som min stil )

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback