olivia: oh that went fast

omg. Imorgon-börjar-jag-9an. Men 9an ör ju till för stora, sura, tuffa, människor som man hellst vill hålla sig borta ifrån? När blev jag en av dem?

Känner mig ändå lite småtrött men erfarenhet säger mig att min chans att somna är ungefär lika med noll. Därför ska jag sätta på en film när jag har avslutat detta, what a girl wants. Borde jag kanske redan veta men orka? Jag ser den iaf

Sommarens roligaste
måste säga martin olofsson. Underbart, längtar fortfarande tillbaka men tänker inte på det så mycket. Ett minne för livet helt enkelt

Sommarens tråkigaste
vädret helt enkelt. botten, botten, botten. Förutom några soliga dagar då och då så BOTTEN,

ja. Nu blire film

tjej som inte börjat  9an än. Men snart

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback